torstai 24. elokuuta 2017

Oisko vähän puhelinkuvia?

Moikka! Mä aloitin nyt siis yläkoulun, joten puhelinta on tullut kannettua mukana. Olen siis räpsinyt aika lailla kuvia, joten voisin ehkä niitä julkaistakin vähän. Pidemmittä puheitta, tässä on muutama kuva aikaväliltä 10.8-24.8:

Matkustamme taksilla kouluun, mutta joinakin päivinä myös bussilla.

"Salakuveilua"   t. vanhan kuvisryhmän tyyppi

Bussia odotellessa



Tämä, ja neljä seuraavaa löytyvät myös Facebookin Yhdyssana on yhdyssana-ryhmästä... Apulais rehtori on onneksi korjattu :D





Odotellaan tunni alkua

Käytiin Anskun perheen kanssa Jumbossa

Terho ja lampaat laiduntavat nykyään aina samassa aitauksessa

Iris

Onneks on vahtipupu, niin ei varkaat iske <3

Iisan ja Olgan leikkiä; prinsessat, joilla on lemmikkeinä puput

Naamiaisratsastuslook

Älkää kysykö...

Nää on tätä yläasteen matikkaa...

Väsy tuli

Köksä on parasta XD

On tää ruusukkeiden asettelu melkeen yhtä vaativa laji, ku ratsastus itessään, ku se pieni määrä pitäis saada näyttämään mahdollisimman paljolta XD

Serkun 5-v synttärit Exitissä


Mmuikkuu

Tonni tuli pihalta... "Mä oon taaaaas ihan likanen!"

Mun huone. Ei oo ees niin paha ku ylensä..

Taas vähän kielioppia

Kiva sade...

...ja rännit vähän tulvii :D

Silja ja Huima reenaamassa. Mun puhelimen etukamerassa on niin loistava laatu!

Mitä tapahtui niille hienoille portaille...? :(

Aurinko näyttäytyy

Ukkospilviä... Ja yksi eksynyt poutapilvi.

Kun Siljalla on tylsää...

Aurinko nousee vaan myöhemmin ja myöhemin...

Bussi pliis tuu jo!

Vehnä on kohta valmista puitavaks

Bussipysäkki, joka on kotoisa? Kyllä :D Toi on vaan niin ihana, ku aamuaurinko paistaa justi siihen <3

Vehnäää

Pitäis kuvailla enemmän Huimaa, niin pysyttäis joten kuten blogin aiheessa... Mitäs tykkäsitte?

2 kommenttia:

  1. Ihana RäppiMuima ja viime hetkellä aamun ekan tunnin läksyjä pysäkillä tuhertava meikäläinen pistivät hymyilyttämään. :D

    VastaaPoista