lauantai 16. joulukuuta 2017

Joulukalenteri 2017 luukku 16-17 -Huima



Sija käski, että munkin pitää taas kirjottaa, mutta todellisuus on se, että se ei oo antanu mun kirjottaa ollenkaan. No joo, mut mä kerron teille nyt vähän siitä, että meillä on taas lunta. Mun kirjottamat postaukset liittyy nyt aika paljon säähän, mutta sori siitä. Silja murjottaa, että kyllä se lumi vielä jouluks sulaa, mutta en mä nyt tiedä. Mä keskityn siihen, että täällä on taas ollu monta päivää valkosta. Tänään aamulla auringon noustessa oli aika hienoo, kun pienen hetken aurinko pilkisti sieltä pilvien raosta. Silja lähti pihalle, yllätys yllätys, kuvaamaan. Mä pääsin tietty mukaan, joten tän postauksen kuvitukses saatte tänään otettuja lumikuvia.


Mun ilme on kuulemma kiva...


Siljan mielestä mä oon kyllä ihan söpö kun mulla on silmät kiinni, tai kun haukottelen kuvissa, mutta teen sitä kuulemma liian usein.



Mä haluaisin lahjaks jouluna jotain kivaa. Silja sanoo aina välillä et oon ollu niin tuhma etten saa mitään, mutta jossain vaiheessa se aina tulee halaamaan mua, ja sanoo, että mä oon ihan hieno. Toivoisin saavani paaaaljon leluja, ja tietty jotain kivoja luita ja nameja. Ja ainakin kuukauden ajan keskittymistä vaativan treenin sijasta pelkkää frisbeen heittelyä. Tai no, onhan treenaminen ihan kivaa, sillon, kun ei väsytä. Siljan mielestä mä oon maailman rasittavin sillon, ku en jaksa tehä. mä kuulemma "jään hitaaks, vedän korvat luimuun, enkä ota käskyjä kuuleviin korviini". Se on kyllä totta, mutta älkää kertoko Siljalle, että mä paljastin. Paitsi ai niin, sehän tiesi ssen jo... No älkää kertoko, että myönsin tekeväni niin, ettei se ollu vaan Siljan kuvitelmissa. Tai sovitaanko, että se on vaan Siljan päässä? Unohtakaa äskeinen.

Mä oon niin nopee, ettei kamera ehi tarkentaa.









Onko teillä lunta? Entä onko teillä joululahjatoiveita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti