perjantai 1. joulukuuta 2017

Joulukalenteri 2017 luukku 1 -Silja

Tätä et tiennyt minusta

Noniin, joulukuun eka päivä, kello on 22.23 kun aloitan kirjoittamisen, mutta olen Anskulla yökylässä, ja kaikki kuvat yms. joita olin laittamassa ekaan joulukalenteripostaukseen (jota olin jo kotona kirjoittamassa), jotenka kopsaan nyt Anskulta ekan luukkuidean, saatte kuulla asioita, joita ette todennäköisesti tienneet minusta (tai sitten ihan vaan pelkkiä faktoja XD).



1. Aloitetaan ihan perusjutuista. Olen siis Silja Ryhänen, 13-v (-04), ja mun syntymäpäivä on 13.03.

2. Olen keppari-ihminen, ja meillä onkin Anskun kanssa aktiivinen kepsuseura, ja tallissamme asuu yhteensä n. 70 vanuaivoa.

3. Mun ulkonäöstä sen verran, että mulla on pitkät, huonokuntoiset hiukset, ja järkyttävät silmäpussit. Oon noin 160 cm pitkä.

4. Olen pahemman luokan puhelinaddikti, ainakin omasta mielestäni, vaikken sitä myönnä. Mun puhelin on ikivanha Samsung galaxy trend plus.

5. Vielä sellainen asia puhelimeeni liittyen, että en halua uutta puhelinta. Tai sanotaanko, etten halua luopua vanhasta. En myöskään omista snäppiä. Instasta blogin löytää, taisin rekisteröityä sinne joskus syksyllä?

6. Nyt todellisuus mun ja Huiman lenkkeilystä: Huima kaahottaa vapaana puol kilsaa edellä (, sivussa, takana, jne.), ja minä kailotan koiralle käskyjä niin, että varmasti koko kylä kuulee.

7. Harrastan ratsastusta, jos joku ei vielä tiennyt. Käyn Riitin tallilla tunneilla, ja lisäksi ratsastelen Anskun Carolla. Olen noin HeB-tasoinen ratsastaja.

8. En juurikaan kuuntele musiikkia, mutta mun musamakuun kuuluu oikeastaan kaikki Vain elämää-biisit. En tykkää kuunnella englanninkielistä musiikkia (enkä nyt vieraskielistä muutenkaan), koska mulla ei oo niin hyvä kielipää, että ymmärtäisin, mitä sanotaan, ja minusta laulussa sanat (ja niiden ymmärtäminen) ovat todella tärkeät.

9. Olen todella joulu- ja perinneihminen.

10. Olen aika hyvä koulussa (koko ala-asteen ka ollut 9-9,5 luokka). Tosiaa enkku ja matikka on ehkä mun heikkoudet.

11. Olen todellinen äidinkielen pilkunviilaaja. Mua ärsyttää suunnattomasti kielioppivirheet, ihan erityisesti yhdyssanavirheet.

12. Mainittakoon vielä, että olen Kolin kansallispuiston ParkM8-kummi.


Nyt, kun julkaisen postauksen, kello on 0.01, mutta menkööt. Onneksi blogger ei juurikaan osaa kelloa, eikä ole niin tarkka XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti