maanantai 25. syyskuuta 2017

Tulisiko meistä tanssiva koirakko?

Postausideat vähissä... Ei ole oikein mitään mistä kirjoitta. Olen miettinyt siitä asti, kun olin Maijan ja Unnan kanssa koiratanssikisoissa, että toihan vaikuttaa tosi kivalta. En ole koskaan miettinyt, että koiratanssi voisi olla meidän laji, mutta ehihän sitä tiedä. Ja tää on vain mun päähänpinttymä, joka on kestänyt jo hurjat muutaman viikkoa, mutta haluaisin kuitenkin kokeilla sitä joskus. Eli kyllä mä aion ton rally-tokon pitää meidän lajina, ja mätsäreitä ja ehkä virallista JH:takin tullaan varmasti kirtämään. Tarvitsisin vain kenties jonkun osaavamman neuvomaan tossa tanssihommassa...

c) Ansku

c) Ansku
c) Ansku
Pahoittelut kuvien laadusta...! Ne ovat eiliseltä iltalenkiltä/riehutukselta. Mulla on Huiman kanssa sellainen ongelma, että jos alan kotipihassa treenailemaan jotain hömppää, niin koira toimiiaivan superisti. Jos taas otan oikein asiakseni lähteä treenaamaan, niin koiraa ei kiinnosta. Että mä haluaisin sellaisen koiran, jolla olisi halua miellyttää, jolla olisi aia energiaa ja intoa tehdä, ja joka olisi aina kuulolla ja valmiina toimimaan juuri niin kuin minä sanon...

c) minä (Seuraavat otettu puhelimella.)
c) minä
c) minä
Mutta nyt varoituksen sananen; tänne on lähiaikoina tulossa muutama ei-Huima-aiheinen, tai edes koira-aiheinen postaus... Mä oon nyt aika innokkaasti opettanut koiruudelle uusia temppujakin, saa nähdä, saanko niistä mitään postausta aikaan... Syksyisenpää ulkoasua on tulossa pian! Mites teidän treenailut sujuvat?

2 kommenttia:

  1. En nyt muista, missä päin asuitte, mutta joillain yhdistyksillä/yksityisillä koirakouluilla on koiratanssiharjoituksiakin. Kannattaa koittaa tsekkailla. :)

    "Että mä haluaisin sellaisen koiran, jolla olisi halua miellyttää, jolla olisi aia energiaa ja intoa tehdä, ja joka olisi aina kuulolla ja valmiina toimimaan juuri niin kuin minä sanon"

    Vielä ehtii Huimankin kanssa, kun löytäisitte sopivan koutsin neuvomaan eteenpäin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Juu, pitäis löytää joku, joka osais neuvoa... Kyllä me vielä joskus osataan :D

      Poista